نوبت دهی آنلاین کلینیک!
لیست اخبار صفحه :4
نشست صمیمی اعضای هیئت علمی بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر (ع) با ریاست بیمارستان
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

نشست صمیمی اعضای هیئت علمی بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر (ع) با ریاست بیمارستان

نشست صمیمی اعضای هیئت علمی بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر(ع) با حضور رئیس بیمارستان، مدیران و اعضای هیئت علمی در سالن طلوع برگزار شد.

گرامیداشت روز بهبود کیفیت در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع)
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

گرامیداشت روز بهبود کیفیت در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع)

به مناسبت روز بهبود کیفیت، خانم دکتر سلیمانی جوان، مدیر محترم بیمارستان به همراه خانم طالمی مدیر خدمات پرستاری مرکز با حضور در واحد بهبود کیفیت از تلاش‌ها و زحمات همکار این واحد تقدیر کردند.

بازدید و جلسه کاری با تیم متابولیک بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

بازدید و جلسه کاری با تیم متابولیک بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)

خانم دکتر رحیمی، مدیر گروه بیماری‌ها در معاونت بهداشت، به همراه تیم کارشناسی خود از بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) بازدید کردند و جلسه‌ای با اعضای تیم متابولیک مرکز برگزار نمودند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری در مدیریت بحران میان بیمارستان‌ کودکان مفید و حضرت علی اصغر(ع)
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

امضای تفاهم‌نامه همکاری در مدیریت بحران میان بیمارستان‌ کودکان مفید و حضرت علی اصغر(ع)

دکتر المیرا سلیمانی جوان، مدیر بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر (ع)، به همراه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بهبود کیفیت با حضور در بیمارستان کودکان مفید، با آقای موسوی، مدیر محترم بیمارستان کودکان مفید، دیدار و گفت‌وگو کرد

برگزاری مانور ایمنی و اطفای حریق در مرکز
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

برگزاری مانور ایمنی و اطفای حریق در مرکز

با دعوت از همکاران آتش نشان ایستگاه آتش‌نشانی شماره 130 منطقه زرگنده، مانور آموزشی و عملی ایمنی و اطفای حریق در محوطه بیمارستان برگزار شد.

بزرگداشت روز کاردرمانگر در مرکز
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

بزرگداشت روز کاردرمانگر در مرکز

به مناسبت روز کاردرمانگر، تیم مدیریت بیمارستان با حضور در بخش کاردرمانی، از زحمات خانم دکتر اسماعیلی و دانشجویان ایشان تقدیر کردند.

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع)
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع)

به مناسبت روز پرستار، مراسم گرامیداشت، روز پنج‌شنبه ۸ آبان‌ماه در سالن بزرگمهر بیمارستان با حضور جمعی از پرستاران، مدیران و میهمانان برگزار شد. اجرای این مراسم را خانم پورابراهیم از صدا و سیما بر عهده داشت.

حضور رئیس کلانتری 103 گاندی به مناسبت روز پرستار
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

حضور رئیس کلانتری 103 گاندی به مناسبت روز پرستار

به مناسبت روز پرستار، رئیس کلانتری 103 گاندی ر با حضور در بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر (ع)، ضمن دیدار با کادر درمان، این روز را به پرستاران تبریک گفت.

Template settings